نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1403/06/05 - 16:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران

مهندس مرادیان به مناسبت روز کارمند از برخی واحدهای اداری دیدن کرد.

گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران
به گزارش سینا رسانه مرکز قلب تهران، سه شنبه 6 شهریور 1403 مهندس مهدی مرادیان مدیر پشتیبانی و سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران از برخی بخش های اداری مرکز دیدن کردند.
در این بازدید که به مناسبت روز کارمند انجام شد، مهندس مرادیان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان واحدهای مختلف اداری مرکز قلب گفت: به دلیل کمبود زمان و فشردگی کارها نشد که از تمام واحدهای اداری بازدید داشته باشیم و تصمیم بر این شد که از واحدهایی که در تقویم ملی، روزی برای آنها در نظر گرفته نشده است بازدید کنیم، به همین دلیل از واحدهای جا مانده عذر خواهی می کنم.
وی ادامه داد: در یک سازمان خوب، همه واحدها باید نقش خود را به درستی ایفاء کنند و بطور مؤثر با یکدیگر در تعامل باشند تا نتیجه مطلوب که همانا حرکت در مسیر خط مشی و رسیدن به اهداف و چشم اندازهای سازمان می باشد، حاصل شود. 
وی اضافه کرد: به لطف خداوند همه بخش ها و واحدها در مرکز قلب یک دل هستند و با حفظ همین وحدت و همدلی برای رسیدن به آرمان اصلی مرکز که همانا ارائه خدمات بهتر به بیماران و مراجعین است، می کوشند. 
مسئولین و کارکنان هر واحد نیز ضمن تقدیر از حضور مسئولان مرکز و یادآوری این ایام، برای آنها آرزوی توفیق و تندرستی کردند.

 

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,معاونت توسعه,مناسبت ها
  • کد خبر : 276209
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز کارمند 1403 در مرکز قلب تهران

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *